چرا رسیدن به سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا رسیدن به سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز و چگونه آن را درمان

چرا سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که دیالیز مشترک کاربردی در درمان نارسایی کلیه هستند، اما آن را در حالی که برخی از عوارض آن کاهش علائم ناشی از اختلال کلیه به ارمغان بیاورد. شما می دانید، فشار خون بالا یکی از عوارض جانبی دیالیز که ممکن است اثر درمانی را تحت تاثیر قرار است. چه چیزی بدتر از، بیمار قطع دیالیز اگر فشار خون بالا می رود به.
چرا سطح فشار خون بالا می رود پس از دیالیز؟
1. مایع بیش از حد: کلیه تولید ادرار توسط تخلیه مایع اضافی از بدن است. کلیه شکست خورده می تواند مایع (آب) خاموش را ندارد، در نتیجه فشار خون بالا است.
2. مواد زائد اضافی در خون: برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تحت دیالیز هستند، کلیه خود موفق به حفظ تعادل الکترولیت و حذف مواد زائد در خون می شود. این مواد مضر ممکن است در دیواره عروق رسوب و رگ های خونی سخت، که همچنین می تواند فشار خون بالا شود.
3. EPO شات: برخی بیماران دیالیزی، توپ رو از EPO که می تواند مغز استخوان را تحریک به ساختن سلول های خون بیشتری دریافت خواهید کرد. این کمک می کند تا فروکش کم خونی کلیوی، اما در راه های دیگر، آن را به فشار خون بالا کمک می کند.
چگونه به کاهش سطح فشار خون بالا؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن را تا به تابع به گسترش عروق خونی، که می تواند کمک به آوردن فشار خون پایین. چه تر است، مواد تشکیل دهنده فعال در این درمان می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده را فعال کنید برای کمک به آنها بهبود می یابند. این اثر در تعمیر سلول های ذاتی کلیه مجروح را نشان می دهد، به طوری که عملکرد کلیه را می توان با کمک از این درمان بهبود یافته است. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیمار به دیالیز شانس خاص به کاهش تعداد دیالیز و حتی خاموش دیالیز است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: